Tuesday, September 30, 2008

失聲夜。。。

太久沒有“拜訪”的“朋友”終於來探訪了!
記得。。。別惦記著它、希望它來,因為它真的會出現!

“剛才我上洗手間時,聽到身後傳來的聲音,還以為有新來的男秘書!”
“做麼你聲音變成醬?我還以為我打錯電話!”

等等等等~~~
同事紛紛的反應。。。

唉~
“那我就認了吧!我其實是。。。。人妖!!”

哈哈哈~~
還能怎樣?能苦中作樂不好嗎?
一夜之間能把我的聲音性別從女變男也不容易也!;oP

唉~
不懂要不要探望醫生
不懂如果不見醫生,喉嚨會抗議嗎?
不懂需要多久時間才好
不懂能不能藉此機會好好節食?哈!

是時候需要纖瘦下來。。。
朋友已開始有所“意見”、“看法”、“提醒”
是時候了。。。
連體重都不是很敢去稱,還能如何?
就快連平時的褲子都快撐爆了啦!!!
吐血~~~

這次。。。
能成功嗎?

唉~~
先搞定失聲問題再說吧!

4 comments:

Anonymous said...

haha, my throat also not good , always seems got flu, voice change also.

Sun Flower said...

take good care bro!
my friend said got one thing very good, got潤喉功效。 go 中藥行and buy 澎大海, put it in cold water for ard 1 hr, take out the skin and 種子, the rest pour hot water and drink like that, it's good for throat woh~ it's actually one of the ingredient when we eat "lengzhigang"糖水。try and see lah!

Anonymous said...

Great ^^ thanks a lot ^^ this problem has bothering me long time already :D

Anonymous said...

oh, check it out already, some people call it 大海榄.